31 oktober 2010

På väg....
... till min första utställning!
Fattar ju inte riktigt vad jag har gett mej in på men är övertygad att Annelie och Nanna som jag får åka med tar med mej på något himla kul i alla fall.
Min familj kan inte följa med vilket framförallt matte sörjer lite grann då det är min allra första utställning.
Illa är det inte att Flamenco oxå är med, en stor kille som jag gärna lär känna mer. Och dessutom så ska min ev. blivande flickvän Tanya med också.
Det blir en toppendag, Jippi!!
Få se när jag kommer hem ikväll hur det har gått.
Hej så länge!
alVin

3 kommentarer:

Anneli o Nanna sa...

GRATTIS Alvin du skötte dig så bra. 1a HP o BIM valp:)tänk att alla människor var där bara för dig;)puss till världsglada Alvin o tack för lånet!!

Anonym sa...

Hejsan hejsan !
Stort grattis till goa Alvin som det gick så bra för idag.Kramar från Petra & Merci

Egna Vingar sa...

Hej hopp! Grattis det gick ju kanon på Alvins första utställning..vilken snygging:)
hoppas det gick bra för matte på mässan oxå;)
kram på er Kickan