11 oktober 2010

Hej Hopp!

Jag måste berätta.....i lördags kväll när mitt gäng satt och tittade på en film så var det helt OK för vår katt Jonas att ligga på samma kudde som mej.

Han har ju inte direkt varit så förtjust i att jag flyttade in, men har accepterat mej mer och mer (nu har jag ju visserligen blivit lite mer lugn också, men ändå) och nu så kunde vi ligga brevid varann.

Efter en stund så passade jag på att lägga mej mot hans svans.....
....och se där :-) det var helt OK för honom. Himla mysigt!


Igår så hade jag killbesök här hemma, det var Dino från Håksberg som kom och hälsade på. Han tycker nog att jag är lite för stimmig, hoppig och skällig när jag vill få igång honom på lekhumör (jag är ju valp för bövelen :-) men till slut var han med på noterna, och han har fart i benen det kan jag lova, jag hade full sjå att häng med i svängarna....och himla kul var det!


Hej Hopp allihop!
alVin

4 kommentarer:

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Hej du!
Vad kul att få se din blogg! Ha det bra :)
Pernilla

Anneli sa...

Hej! Vad kul att du fått en blogg Alvin..duktig flock du har:) Så sött att ni sover på samma kudde, do o missen...kramar

Anonym sa...

Hallå där !
Vad kul med ytterligare en blogg att
följa.Så söta de är när de sover på samma kudde.Mys. // Petra & Merci

Kickan sa...

Hej hopp! hur gulligt som helst när dom ligger på samma kudde:)inte bara Alvin som är söt väldigt fin misse oxå kram på er ...Kickan