30 januari 2011

Korvar och Valpar...

Ja, här kommer några bilder på Nannas sju fina valpar.
Dom flesta har nu flyttat, (men för en vecka sedan så var det två som blivit avtingade, så då fanns dom fina valparna kvar att tinga,) men några dagar innan så hann vi träffa dom igen en sväng hemma i Backbyn.

Här sitter lillhusse med ett gäng vildingar, på bilden är dom lika stora som jag var då jag flyttade hem till mitt gäng på min tvåmånadersdag.

...och vips så blir man så här stor på bara några månader (fyller ju snart 8 månader och är stora killen nu, 18 kg). Fullt sjå att inte råka trampa på en liten en.

Här är fina Nanna som jag bodde hos när jag kom till Sverige och som nu dessa
7 valpar har bott hos sen dom föddes. Gissa om hon älskar hundar!!!

Igår var vi ute och busade omkring på gården i solskenet med mina älskade "korvar" som jag hade med mej när jag kom till Smedjebacken.

...mycket trevliga är dom...

...vaddå blåser det, nä, det känner inte jag....

...jo, lite grann i luggen kanske då möjligtvis :-)
Hej Hopp alla glada!!!
alVin

2 kommentarer:

kompisarna sa...

Tack för promenad sällskap idag busiga Alvin..vov o puss Pablo&Wilda

Nanna sa...

Korvar och valpar..same same but different.....när valparna är nya brukar vi kalla dem för korvar..;)Grattis till AlVin som idag har blivit en riktig man!!Att läget var 'stabilt' var ju hur kul som helst!Dagens skrattkalas på jobbet;)Nu får mannen ladda för utställningen imorgon..Kram Nanna med perropack