14 januari 2011

Hej Hopp...
nu är det nytt år och
nya härliga dagar!

Äntligen får jag något skrivet i min blogg och då tänkte jag berätta om 7 härliga valpar som jag och gänget mitt har varit och hälsat på här i Smedjebacken.
Till och med en finns kvar att tinga för dej som är intresserad!
Här sitter i alla fall mina två hussar inne i valphagen, jag själv fick hålla mej utanför och fundera över vad det var som kravlade omkring därinne.
Men till slut så kom en framlinkande till mej och vi kunde nosa på varann mellan gallret och säga -hej, tänk om man kunde få hem en sån där lekkompis...hmmmm, det vore ju himla kul!


Matte tycker dom är så himla söta och goa...ja, ja, tänker jag då, vänta bara tills dom börjar bita med sina små sylvassa, då tänker hon nog till både en och två gånger, he, he ;-)

Jo, men nog är det så...att även jag tycker det är små söta godingar därinnanför.
Och idag ska vi hälsa på en sväng igen.


Och då får jag träffa Flamenco och Sheila igen (Nannas vuxna hundar), jag har fullt sjå att ställa mej in hos dom, dom är lite svårflörtade tycker jag nog, men trägen vinner! :-)
Ha det gott och Hej Hopp!
alVin

Inga kommentarer: