28 mars 2012

Perro-träff i Borlänge! Tjohooo!!!

I helgen var jag och matte till Borlänge och träffade över tjugo härliga Perro-hundar :-)
Gissa om jag var lyrisk alla timmarna vi fick "rejsa" runt och ha kul!!!!!!!!
Oftast är det en eller ett par hundar som jag busar omkring med, så det här var toppen!

När det var dags för fika fick jag sitta i koppel.....och det kan jag säga, var inte alls kul, jag försökte gnälla och skälla för att få vara lös, men nu var det väl också så att jag hade börjat bli lite för "iglig" på en speciell tjej, (ni förstår, mitt tjejintresse har bara stigit i graderna ;-) så jag fick vackert ta det lugnt ett tag tyckte matte.

....här är det jag och killen Da Silva som springer omkring....


.....och här är vi ett helt gäng.....


....."dansa min docka"....nej, inte riktigt så var det förståss....det var ju en TJEJ, Viola?


....massor med folk och kompisar var det......


....som sagt....TJEJER....rumpor är alltid intressanta....här är det då min favorits, Violas....


....får man vá mé tro......Viola och Zelma tror jag att det var.....


.....Da Silva och jag......


.......toppenväder och toppenställe att var på.....


Hur kul som helst, som sagt! Tack till er som arrangerade dagen i Borlänge!


Hej Hopp!
//alVin

2 kommentarer:

Egna Vingar sa...

Hej på er:)tack för senast alltid kul o ses lite vilka fina nya bilder ..Viola tycker att Alvin är en en riktig snygging;):)vårkramar till er<3

Petra Merci & Ester sa...

Man hoppsan vad många inlägg jag missat här. Ingen bloggtorka alls.Vilken träff ni hade :) Tyvärr kunde vi inte komma den här gången pga av kurs.
Ha det så bra Kram Petra