7 november 2010

Häromdan...

...fick jag åka fyrhjuling upp i byn med lillhusse och matte.
Matte satt bakpå med mej i knä, och lillhusse fick hålla i gasen och köra.
När det var dags för hemfärd var släpkärran tom, så då blev det mattes tur att köra och vi killar fick åka släpvagn.
Inte första gången jag åker fyrhjuling, men jag kan ju säga... att det är bekvämare att åka på släpet istället för i ett trångt knä.
Dom måste ju inse att jag växer, och sitta inklämd mellan förare och passagerare är ju för all del vindstilla och varmt, men såååå trångt det börjar bli.
När vi kom hem körde vi killar lite cool dans inann vi gick in.

Stå stilla....vad är det?
Nej, nej, busa måste man, allrahelst med lillhusse :-)


Här ser man tydligt att jag växt....från att komma in under vår katt Jonas när jag flyttade hit, till att jag lätt ställer mej över, med honom under magen.

Jag vill ju så gärna vara den som syns mest, så ni ser ju vilken placering jag tog direkt när kameran syntes till.
Jonas är inte riktig lika intresserad....jag tror faktiskt inte att han förstår det där med kameralinser.
Han är liksom mer cool och lugn, tar dan som den kommer och inte mer med det.
Men jag, jag vill ju ha full fart och fläkt....men så är jag ju också en Perrovalp då.


Hej hopp på Er!

alVin

Inga kommentarer: